Kursarna
fredag 19 oktober 2012
Kursarnas blogg
Nu startar vi denna blogg i ett försök att dokumentera det vi läser. Minnet är ju inte alltid så bra:)
Den som vill recensera en bok får självklart göra det, men bloggen har inga måsten! Välkommen till Kursarnas blogg!
1 kommentar:
Jenny lapsley sa...
Vad himla fin, den blev! Vilken talang du är AK!
20 oktober 2012 kl. 22:18
Skicka en kommentar
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Vad himla fin, den blev! Vilken talang du är AK!
Skicka en kommentar