Kursarna
fredag 19 oktober 2012
Kursarnas blogg
Nu startar vi denna blogg i ett försök att dokumentera det vi läser. Minnet är ju inte alltid så bra:)
Den som vill recensera en bok får självklart göra det, men bloggen har inga måsten! Välkommen till Kursarnas blogg!
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)